Nu kan du købe Ayrton Sennas Honda NSX
Nu har du muligheden for at sidde bag rattet af samme bil som den tredobbelte verdensmester Ayrton Senna! Du skal dog have det store checkhæfte klar.
Har man brugt adskillige timer på bilspillet Gran Turismo, er det nu, man skal læse med. En af legenderne, Nissan GT-R, er nemlig på trapperne i en hidtil uset kraftfuld version. Nissans tuning-division, Nismo, har nemlig fået fingrene i den nye GT-R og resultatet er skræmmende.
Allerede tidligere på året præsenterede Nissan en opdateret udgave af drengedrømmen GT-R. Udover et sporty facelift har standardversionen anno 2017 fået flere hestekræfter, et mere aerodynamisk karrosseri og titanium udstødninger. Men det er tilsyneladende ikke nok. Derfor er 2017 GT-R kommet i kyndige hænder hos Nismo.
Og traditionen tro, når der står Nismo på kølergrillen, er der ikke sparet på kræfterne. GT-R Nismo er ingen undtagelse. Det er lykkedes Nissan at presse 600 hestekræfter ud af GT-R’ens twin-turbo 3,8L V6 motor. Og var den det ikke før, er GT-R med hjælp fra Nismo i stand til at bide skeer med lynhurtige europæere som Lamborghini Huracan, Ferrari 488 og Porsche 911. Topfarten for GT-R Nismo forventes at ligge nord for 320 km/t, mens 0 – 100 km/t klares på godt og vel 3 sekunder.
BILBASEN: Tjek vores eneste eksemplar af Nissan GT-R
Udvendigt er GT-R Nismo naturligvis klædt i kulfiber, mens frontgrillen har fået vokseværk for bedre at kunne køle motoren. Og selvom Nismo er synonym med rendyrket performance, så har kabinen og interiøret fra standardversionen fået lov til at leve videre i den nye Nismo. Det betyder blandt andet lædersæder, air condition og en helt ny 8” touch screen.
Det her er eftersigende det sidste, vi ser til Nissan GT-R i sin oprindelige form. Det forlyder nemlig, at fremtidens GT-R bliver udstyret med den fremragende twin-turbo 3,0L V6 hybrid-motor, der også sidder i Nissans Le Mans racer. Lamborghini, Ferrari og Porsche; tag jer i agt.
Nu har du muligheden for at sidde bag rattet af samme bil som den tredobbelte verdensmester Ayrton Senna! Du skal dog have det store checkhæfte klar.
Mini Aceman er en lille elektrisk crossover, der er klar til kamp mod Volvo EX30. Den lille nyhed har op til 218 hk og op til 406 km på en opladning.
Det er ikke bare navnet, den er gal med. Den nye Renault Espace er gennemsnitlig og har problemer med at skille sig ud eller gøre noget rigtig godt.
Den første elektriske G-Klasse har stor vægt, store kræfter og avanceret teknologi, der gør terrænkørsel legende let.
Den nye udgave af Lexus’ luksus-SUV har fedt design, tonsvis af udstyr og en attraktiv pris. Men affjedringen og drivlinjen i plug-in hybriden hænger ikke sammen.
Elbiler er kommet for at blive! Det vælter ind med nye modeller på markedet i Danmark, og vi har lavet en liste med alle elbiler i Danmark i 2024 – inklusive priser og rækkevidde på de forskellige modeller.